FLASH SALEFLASH SALE
-20%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres
25 Antal resterende pakker

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Forskrifter for tjenesten for oversættelse af meddelelser mellem brugere

§1 Generelle bestemmelser

  1. Entreprenør - Merkandi LTD, i det følgende benævnt Merkandi, baseret i England, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
  2. Principal - en iværksætter eller en privatperson, der bestiller tjenesten med at oversætte meddelelser mellem brugere.
  3. Tjenesten med at oversætte meddelelser mellem brugere - i det følgende benævnt tjenesten, består i at oversætte hver indgående og udgående e-mail sendt af Merkandi-systemet til meddelelsesmodtagernes sprog. Ydelsen leveres af entreprenøren.
  4. Omkostninger ved tjenesten - det beløb, som Kunden skal betale for at levere tjenesten med at oversætte meddelelser mellem brugere.

     

    §2 Omfanget af den leverede ydelse

    1. Bestilleren afgiver en bestilling på tjenesten med at oversætte meddelelser mellem brugere via Merkandi hjemmeside. Prisen for tjenesten er præsenteret på serviceordresiden og vedrører ubestemt oversættelse af indgående og udgående e-mails til kunden til modersmålet for begge parter, der kontakter hinanden.
    2. Efter at have betalt for den ydelse, som ordregiveren har bestilt, modtager entreprenøren en meddelelse, der bekræfter aktiveringen af ydelsen. Fra det øjeblik er tjenesten aktiv, og alle beskeder oversættes inden for 3 timer efter afsendelse eller modtagelse af dem.
    3. Leverandøren forbeholder sig i berettigede tilfælde ret til at forlænge oversættelsestiden for meddelelsen til 72 timer. I dette tilfælde er Rektor ikke berettiget til refusion.
    4. Entreprenøren specificerer, at i mangel af en oversættelse af meddelelsen, vil ordregiveren straks informere ham om dette. I dette tilfælde har entreprenøren 72 timer til at levere oversættelsen og løse problemet. Såfremt Leverandøren ikke er i stand til at løse problemet inden for den angivne frist, har Opdragsgiver ret til at kræve tilbagebetaling af den købte ydelse. Tilbagebetalingen sker i samme form som betalingen foretaget for ydelsen af Kunden. Hvis en sådan returnering ikke er mulig, vil entreprenøren kontakte ordregiveren for at aftale en anden returform.
    5. Tjenesten fungerer helt automatisk uden involvering af Rektor.
    6. Kunden har ret til at kræve, at tjenesten deaktiveres i en hvilken som helst periode og til enhver tid genaktiveres.
    7. Beskedoversættelsestjenesten oversætter meddelelser fra ethvert sprog til meddelelsesmodtagerens sprog.
    8. Entreprenøren bruger automatiske oversættelsessystemer til at tilbyde tjenesten, oversættelser udføres ikke af specialiseret personale.
    9. I tilfælde af korte beskeder og\/eller indeholdende talrige syntaktiske, stave-, grammatiske eller stilistiske fejl, er oversættelse muligvis ikke mulig. I sådanne tilfælde er Kunden ikke ansvarlig for manglen på den leverede service.
    10. Tjenesten fungerer fra købsøjeblikket. Beskeder, der blev udvekslet før købet, vil ikke blive oversat.
    11. Tjenesten er tilgængelig til brug i en ubegrænset periode med det forbehold, at brugen kun er mulig, når Principal har en aktiv konto på Merkandi-platformen og har en aktiv salgsmulighed.

       

      §3 Returneringer

      1. Bestiller kan modtage tilbagebetaling af gebyret for den leverede ydelse inden for 100 kalenderdage fra datoen for bestilling af ydelsen. Efter 100 kalenderdage fra datoen for bestilling af ydelsen, er Rektor ikke berettiget til refusion.
      2. Betingelsen for returneringen er, at ydelsen ikke er påbegyndt. Ved udfyldelse af serviceformularen ophører retten til at returnere med at gælde, bortset fra den situation, der er angivet i pkt. 6 §2 og pkt. 1, 2 og 3 §4.
      3. For at modtage en refusion skal bestilleren kontakte Merkandis kundeservicekontor, hvis kontaktoplysninger er tilgængelige på fanen kontakt på hjemmesiden: https:merkandi.dk/contact.

         

        §4 Klager

        Entreprenøren giver mulighed for at indlede klageproceduren i følgende tilfælde:

        1. Servicen blev ikke udført inden for den angivne tid, opdragsgiver rapporterede en fejl til entreprenøren, og denne blev ikke repareret inden for den angivne tid

          For at indgive en klage bedes du kontakte Merkandis kundeservicekontor. Kontaktoplysninger er tilgængelige i kontaktfanen på hjemmesiden: https:merkandi.dk/contact. I reklamationens indhold er Rektor forpligtet til at oplyse sine fulde oplysninger, kontaktoplysninger, nummeret på den betalte faktura og angive mindst et af de ovennævnte tilfælde, der begrunder indledningen af klageproceduren fra Merkandis side.
          Entreprenøren er forpligtet til at behandle klagen inden for 30 dage fra datoen for bekræftelse af modtagelsen af ansøgningen.
           

          §5 Ansvar

          Entreprenøren er kun ansvarlig for at levere oversættelsen af meddelelsen. Entreprenøren leverer også kildeteksten til meddelelsen, så rektor kan læse den. Da meddelelser oversættes af automatiserede systemer, kan Leverandøren ikke holdes ansvarlig for oversættelsernes rigtighed og dermed for konsekvenserne af beslutninger truffet på grundlag heraf.


          §6 Afsluttende bestemmelser

          I forhold, der ikke er omfattet af dette regulativ, gælder Merkandis almindelige kommercielle vilkår og betingelser og relevante retsakter.

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.