FLASH SALEFLASH SALE
-20%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres
15 Antal resterende pakker

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Hvordan er annoncerne placeret og sorteret?

Tusindvis af nye tilbud dukker op på Merkandi hver dag. Hver sælger vil gerne have, at deres tilbud er så høje som muligt, og købere vil gerne have, at fortegnelserne er så skræddersyede til deres behov som muligt. Derfor er vi nødt til at træffe visse valg. Disse valg er strengt afhængige af den sektion, de gælder for. Nedenfor angiver vi, hvordan vi filtrerer og sorterer tilbuddene.

  • I søgning - tilbud præsenteres i henhold til søgematchet baseret på den indtastede sætning. Ved sortering af tilbudsrækkefølgen tages sådanne elementer i betragtning:
    • søgefrase - beregning af værdien af ​​en defineret sætning for et produktnavn og indhold ved hjælp af BM25-algoritmen;
    • kampagne - om tilbuddet er promoveret (uanset hvilken type kampagne);
    • om tilbuddet er i den eksklusive zone - disse typer tilbud er højere på listen;
    • dato for offentliggørelse eller forfriskning (alt efter hvad der er den seneste);
    • status for tilbuddet - aktive er ovenfor, frisk udløbne til allersidst.
  • Produktdatabase, Eksklusiv Zone, "Aktier" sektion, oversigter over en bestemt grossists tilbud - tilbud præsenteres fra nyeste til ældste efter udgivelsesdato. Kun aktive opslag tages i betragtning. Ingen yderligere faktorer påvirker fortegnelsen.
  • Toptilbudssektion, Kategori/underkategori - tilbud præsenteres i henhold til ratingfunktionen. De elementer der tages i betragtning er:
    • kampagne - om tilbuddet er promoveret (uanset hvilken type kampagne);
    • om tilbuddet er i den eksklusive zone - disse typer tilbud er højere på listen;
    • dato for offentliggørelse eller forfriskning (alt efter hvad der er den seneste);
    • status for tilbuddet - aktive er ovenfor, frisk udløbne til allersidst.
  • "Mest populære tilbud" sektion - 6 oftest viste tilbud fra de sidste 30 dage præsenteres, sorteret efter antal visninger.

Derudover vises promoverede tilbud i fortegnelserne. Merkandi giver brugerne følgende former for promovering af tilbud:

  • Ugens bedste tilbud -Tilbuddet vises på hjemmesiden i en dedikeret sektion. Afsnittet kan indeholde op til 10 tilbud ad gangen, og de vises i rotation. I mangel af tilbud fremmet af brugere, præsenteres de mest populære tilbud.
  • Toptilbud i kategorien - tilbuddet vises i en dedikeret sektion over listen. 5 tilbud vises i roterende format. Promovering forekommer i både kategorier og underkategorier. Hvis der ikke er fremmede tilbud - er afsnittet ikke synligt.
  • Udmærkelse på Merkandi - tilbuddet vises i lister ved at være fremhævet i farver. Denne form for kampagne har ikke mængdebegrænsninger.
  • Fremhæv i kategorien - tilbuddet vises øverst på listen over kategorier og underkategorier, men dette gøres ved at pålægge en højere værdi. Det betyder, at tilbuddet ikke altid skal være i toppen - det afhænger af antallet af tilbud, der promoveres med denne mulighed og af det opnåede matchningsresultat under hensyntagen til sorteringsalgoritmen nævnt i det foregående afsnit. Denne form for kampagne indeholder ingen mængdebegrænsninger.

Promovering af tilbuddene udføres af de sælgere, der køber kampagner fra de tilgængelige muligheder på platformen. Derudover promoverer Merkandi gratis tilbud, der er populære og anses for interessante og værdifulde for kunderne.

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.