Markedets førende platform
Platform
#1 på markedet

Hvordan kan man kontakte med Merkendi´s kundeservice?

De alle bruger som er registreret på platformen, kan stole på professionel support og hjælp fra specialiserede medarbejdere på vores servicekontor. Hver forespørgsel angående vores platform, tekniske problemer eller andre problemer, der vedrører vores klienter, kan signaleres via en af ​​følgende kommunikationskanaler:
  • telefon
  • e-mail
  • Chat

​Kundeservicestøtten på dette område er naturligvis forberedt på alle sprog, der opererer på Merkandi. Vores specialister står til din rådighed fra mandag til fredag, fra 9:00 til 17:00.

Vi gør alt for at besvare e-mail-forespørgsler så hurtigt som muligt. Vi svarer normalt på meddelelser, der er modtaget efter vores arbejdstid eller på ikke-arbejdsdage den første - den næste arbejdsdag.
Det skal huskes, at vi også er mennesker, og at vi også tager ferie. I sådanne tilfælde vil du modtage en retur fra os, når vores medarbejder, der er ansvarlig for den givne sprogversion, bliver tilgængelig. Vi opfordrer dig også til at kontakte os på et andet sprog. Så vidt muligt forsøger vi også at kontakte kunder, der ikke har været i stand til at nå os. Hver gang der er afbrydelser i kontorets funktion, offentliggøres de relevante oplysninger om årsagen og varigheden af ​​en sådan begivenhed på Kontakt-undersiden i hver sprogversion af platformen på forhånd.

Du har brug for hjælp?

Tilmeld dig det GRATIS nyhedsbrev - hold dig opdateret!

Gå ikke glip af daglige informationer om nye produkter og nyheder på Merkandi. For at komme i gang skal du få en rabatkode ved registrering.