MAY SALE
-30%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Hvordan kan man sælge på Merkandi ?

De grossister, fabrikanter, distributører, der er på udkig efter nye markeder for deres varer, registrerer en PREMIUM-konto på Merkandi-platformen, og efter positiv verificering af deres forretningsaktivitet får de muligheden for at offentliggøre tilbud på overskydende varer, auktioner, slutningen af ​​serien, forbrugerafkast osv. Et meget vigtigt emne, der har en enorm indflydelse på det hurtige salg af varer, er måden at præsentere din virksomhed og varer på Merkandi-platformen. Her er nogle tip, der hjælper sælgere med at nå flere potentielle målgrupper og derfor fremskynde salget:

 

1. En godt beskrevet firmaprofil på Merkandi-platformen - det skal sikres, at grossistprofilen, der er set af indloggede købere på Merkandi, er udfyldt med alle mulige data. Først og fremmest skal det altid indeholde aktuelle kontaktoplysninger. Det tilrådes at angive virksomhedens fulde adresse, muligvis adresse på lageret, adressen på virksomhedens websted, samt oplysninger om kontaktpersoner - navne, fastnet, faxnummer, mobiltelefonnummer, e-mail-adresser, virksomhedens åbningstider, muligvis skype-konti og også det sprog, som en given person kan servicere entreprenøren. Oplysningerne om betalingsbetingelserne og leveringsbetingelserne for varerne er også vigtige - i fanen Min konto - Opbevaringsdata bortset fra virksomhedsdata og kontaktoplysninger, de tilbudte betalingsmetoder og forsendelsesmetode skal angives. I feltet Yderligere oplysninger er det også værd at beskrive din virksomheds profil i nogle få sætninger med angivelse af brancher, produktgrupper og andre værdifulde oplysninger, der kan skelne virksomheden fra andre sælgere.

 

2. Regelmæssig bogføring af tilbud - det anbefales at offentliggøre tilbud på Merkandi regelmæssigt i henhold til den tidsplan, du har fastlagt. Det skal huskes, at de kunder, som vi arbejder med eller vil samarbejde i den nærmeste fremtid, værdsætter udstillere, der jævnligt opdaterer deres sortiment. Det er vanskeligt at sætte en grænse her, men den hyppige tilstedeværelse af en grossist på platformen, som manifesterer sig i form af nye tilbud, resulterer i større interesse fra købere, der informeres om nye produkter på Merkandi gennem det daglige nyhedsbrev. Afhængigt af det tilbudte sortiment - disse skulle være forskellige tilbud på forskellige varer, der offentliggøres i forskellige brancher (selvfølgelig skal industriudvælgelsen være passende til de tilbudte produkter).

 

3. Korrekt præsentation af varerne i reklamen - alt efter princippet kan alt sælges, det behøver kun en dejlig emballage, skal du passe på den detaljerede beskrivelse af de varer, du vil sælge. Det er god praksis at bruge beskrivelser, der er faktiske, specifikke, klare, fejlfri, målorienterede og så objektive som muligt. Hvis vores produkt har mangler, skal du ikke være bange for at beskrive dem - når alt kommer til alt, brugte, returnerede eller renoverede varer når også til en bred gruppe af modtagere, der ofte ser efter produkter med mindre eller større defekter.

 

4. De vigtigste elementer, der udgør en god beskrivelse af tilbuddet, er dets titel og beskrivelse af varerne - de skal formelt og præcist formuleres. I titlen skal du ikke bruge generelle sætninger, som f.eks. Sælge billige eller forhandle nu!, Men specificer nøjagtigt, hvad vi har at sælge, fordi først potentielle kunder, der leder efter et identisk eller lignende produkt, der bruger søgemaskinen på Merkandi-portalen, straks finder vores annonce. Titlerne skal indeholde et par af de vigtigste - der beskriver vores varer - nøgleord, inklusive mærkenavne, oprindelse (fogedauktioner, likviditetsvarer, overskydende varer osv.) Produktbeskrivelsen skal give køberen et rigtigt billede af de varer, vi sælger. Først og fremmest skal du angive fordelene ved produktet / lageret og fordelene ved dets købsbetingelser (f.eks. Yderligere rabatter ved modtagelse af en større mængde, gratis levering inden for EU for ordrer over et givet beløb, muligheden for at sende prøver osv.). I den yderligere del af beskrivelsen er det nødvendigt at nævne eventuelle mangler ved varen (mangel på original emballage, mindre tegn på brug, fremstillingsfejl osv.).

 

5. Billeder af varerne er en meget vigtig komponent i tilbudet - hovedbilledet skal præsentere produktet på den mest attraktive måde som muligt for at tiltrække besøgende til platformen. Det er bedre at udskifte et foto af en grå pap eller en tom palle med et godt foto af udvalgte produkter, der er genstand for tilbudet. I stedet for katalogfotos anbefales det at placere rigtige fotos af artikler, fordi dette yderligere øger annonceens troværdighed.

 

6. Udgivelsestilbud i forskellige sprogversioner - Merkandi-platformen køres på mange sprog. Tilbud i alle sprogversioner er placeret på Google, Yandex, Bing og Yahoo. Hvis sælgeren ønsker at nå så mange potentielle købere som muligt med sit tilbud, bør han placere sine reklamer efter at have introduceret det relevante

Du har brug for hjælp?

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.