MAY SALE
-30%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Hvordan tillægger man sit tilbud?

Til at offentliggøre sit tilbud på Merkandi, skal man have en konto PREMIUM og derefter placere din virksomheds registreringsdokumenter i kontopanelet eller sende dem pr. Fax eller e-mail til adressen på vores kundeservicekontor, hvor salgsmuligheden, når du har kontrolleret dem, aktiveres. Fra da af, indtil din konto udløber, vil du være i stand til at tilføje et ubegrænset antal tilbud. For at tilføje et tilbud: log ind på Merkandi-webstedet og gå til din konto. I indstillingspanelet på vores konto skal du vælge indstillingen Mine tilbud. Når du har valgt denne mulighed, vises de tilbud, vi tidligere har tilføjet, i administrationspanelet. Vi tilføjer nye tilbud ved hjælp af den blå Tilføj-knap øverst på siden. Selve processen med at tilføje et tilbud består i at udfylde følgende 5 felter:

 

1. Produktinformation;

2. Tilbudets gyldighed;

3. Bestil;

4. Beskrivelse af tilbudet;

5. Betalings- og forsendelsesmetoder

6. Fotos.

7. Medier og vedhæftede filer

Ad.1. Når vi udfylder formularen, giver vi så mange oplysninger som muligt om produktet, fx vælger vi den kategori, underkategori og produktgruppe, som det produkt, vi tilføjer, hører til (nyt, brugt, beskadiget, Mix / retourware, renoveret, afsætningsmulighed) og produktets oprindelsesland (det land, hvor produktet i øjeblikket er er placeret). Denne kategori inkluderer også felter som produkt-ID (intern produktidentifikation), EAN og TARIC-koder eller endda mærket. For at lette søgningen efter tilbud fra potentielle kunder, skal sælgere give så mange detaljerede oplysninger om produktet som muligt. Derfor er alle felter markeret med *, hvilket betyder, at de er obligatoriske felter.

Ad.2. Vi bestemmer den omtrentlige gyldighed af tilbuddet, fx tilbud, der er gyldigt i 30 dage eller tilbud, der er gyldigt indtil ... Efter dette tidspunkt ændrer tilbuddet sin status til arkivering - det vises med de oplysninger, det blev tilføjet for X dage siden. For at gendanne det skal du bare bruge aktiveringsindstillingen på listen over tilbud.

Ad.3. Vi udfylder efterfølgende produktdata, såsom: tilgængelig mængde, minimum ordre, måleenhed, hvor produktet sælges, og prisen. Afhængigt af de valgte værdier ændres præsentationen af felterne (f.eks. Når du vælger Pris, der skal aftales, forsvinder felterne for indtastning af valutaen eller enheden).

Ad.4. Vi udfylder tilbudets titel, indhold og nøgleord. I individuelle faner kan vi udfylde disse felter til individuelle sprog. Husk det ved at vælge f.eks. den polske, tyske og engelske version, indtaster vi navnet / titlen på tilbudet og beskrivelsen på de sprog, der er passende til de valgte sprogversioner, dvs. polsk, tysk og engelsk. Systemet genkender automatisk de sprogversioner, hvor vi ønsker at offentliggøre tilbud, ved at kontrollere udfyldelsen af felter i individuelle faner. Det er også vigtigt, at virksomhedens kontaktoplysninger (såsom telefonnummer, e-mail-adresse, hjemmeside, firmalogo) ikke vises i beskrivelsen og fotos tilføjet af os. I produktbeskrivelsen introducerer vi også nøgleord, der beskriver de tilbudte varer.

Ad.5. I den næste fase af tilføjelse af et tilbud leverer vi oplysninger om de tilgængelige betalingsmetoder, der er accepteret af os (bankoverførsel, kontant, online betalinger), samt de leveringsmetoder, vi tilbyder (personlig afhentning, indenrigsforsendelse, udenlandsk forsendelse). Disse felter er ikke obligatoriske, men husk, at jo flere detaljer om produktet, herunder leverings- og betalingsoplysninger samt fotos, jo større vil interessen for tilbuddet være.

Ad.6 Når vi tilføjer fotos af produkter, husker vi, at den første fil, der er tilføjet, er hovedbilledet, og at tilføjelse af et par fotos i et stort format vil øge attraktiviteten af vores reklame, som igen vil oversætte til et større antal svar!

Ad.7 Hvis produktet er kendt, og du har en video, der viser dets funktion / gennemgang, kan du i feltet Video URL føje adressen til videoen på Youtube eller Vimeo. I produktbeskrivelsen kan du tilføje 1 vedhæftet fil. For eksempel kan det være en tabel med en liste over produkter, vi tilbyder, prislister osv. (tilladte filformater: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. størrelse 5MB). Når vi har udfyldt alle de krævede felter, kan vi gemme tilbudet som et udkast (hvis vi ikke ønsker at offentliggøre det endnu, men kun gemme fremskridtene), offentliggøre det på webstedet eller offentliggøre og gå til promoveringsmulighederne, der øger tilbudets synlighed.

Her kan interesserede vælge mellem forskellige former for promovering af tilbudet: - ugens mest interessante tilbud, - de bedste tilbud på Merkandi, - sondring på Merkandi-tilbudslisten - Top tilbud i den valgte kategori - sondring i den valgte kategori.

De givne promoveringsomkostninger er for en sprogversion. At promovere tilbud er ikke obligatorisk, men tilrådeligt, fordi det vil gøre dit tilbud skiller sig ud fra resten.

Du har brug for hjælp?

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.