FLASH SALEFLASH SALE
-20%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres
20 Antal resterende pakker

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Skal jeg svare på henvendelser på hjemeside ?

Det er en meget fint forretningspraksis, især for sælgere, at tilbyde kundeservice på højeste niveau. En af de mest almindelige fejl i engrosbranchen er at ignorere svar på henvendelser modtaget fra købere / sælgere. Merkandi er en international platform, som vi lægger stor vægt på korrekt kontakt og forretningsforbindelser mellem brugere. For at sikre et højt serviceniveau leverer vi meddelelsessvar-statistikker. Derfor kan du modtage underretninger fra os, hvis der er ubesvarede meddelelser i dit panel. Hvorfor laver vi dette? For at give dig besked om ulæste beskeder - undertiden ender meddelelser i spam og overses uden at du bemærker det. Vi sørger for ikke at gå glip af nyheder. For at lære dig god forretningsskik - mange mennesker er ikke klar over, at det at have ikke svar på meddelelser kan have en negativ indvirkning på deres forretning. Vi forsøger at forklare, hvorfor det er så vigtigt at svare på meddelelser. For at øge salget - hvis du ikke svarer brugeren i dag, er han muligvis ikke interesseret i dit tilbud i en uge. For at maksimere dit salg skal du betjene alle. Hvorfor er det vigtigt? Forestil dig, at du driver en butik. Klienten går ind og stiller et spørgsmål. Hvor mange gange har du stødt på en situation, hvor sælgeren foregiver at ikke se kunden? Vi har ikke stødt på en sådan situation, så hvorfor skulle det være anderledes i e-handel? Som vi nævnte tidligere, hvis kunden ikke får svar i dag, skriver de muligvis ikke overhovedet næste gang. Så det er bedre at skrive tilbage, jeg er ikke interesseret, nej tak osv. End at skrive tilbage. Sådanne korte oplysninger vil tage dig et par sekunder, men det skræmmer ikke kunden og intet svar. Kan vi bede om et svar? Vi kan ikke, fordi vores mål er at skabe opmærksomhed og øge svarfrekvensen mellem brugerne. Vi kan ikke tvinge dig til at svare, men vil altid kontakte dig i tilfælde af ubesvarede beskeder. Hvis vi ikke modtager et svar fra dig, bedes du kontakte os. Hvis vi ikke modtager et svar fra dig inden for to uger, forbeholder vi os retten til at deaktivere sælgerindstillingen på din konto.

Du har brug for hjælp?

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.