Markedets førende platform
Platform
#1 på markedet

Hjælp og tip

Populære emner

Grossister, producenter og distributører, der søger efter nye markeder for deres produkter, er i stand til at opføre dem på Merkandi efter at have købt PREMIUM-medlemskabet og gennemført verifikationsproceduren. Men for at få mest muligt ud af Merkandi-kontoen, bør de følge tipsene nedefra.

1. Udfyld din profil og hold den opdateret - profilen for din virksomhed hos Merkandi er tilgængelig for alle købere på platformen, så du bør give dem alle vigtige oplysninger om din engroshandel og de produkter, du tilbyder til salg. Som udgangspunkt bedes du holde dine kontaktoplysninger opdaterede, for at undgå problemer med at kontakte dig. For at gøre det skal du blot tilføje telefonnumre, e-mailadresser, navne og efternavne og sprogene for at kommunikere med medlemmerne af din salgsafdeling. Næste ting er den fysiske adresse på dine faciliteter, såsom et showroom eller et lager, og en url til din hjemmeside. En anden vigtig information er betalingsmuligheder og leveringsmuligheder, som kan findes i sektionen "Grossistens data" på din konto. Vælg venligst de betalingsmuligheder og leveringsmuligheder, der er tilgængelige for købere, og for detaljerede oplysninger om dem, brug tekstfelterne med titlen "Yderligere information”. Til sidst anbefales det at beskrive din virksomhed og produkter, du sælger.

2. Angiv nye tilbud jævnligt, hold de tidligere opdaterede - det anbefales stærkt at lægge tilbud op så ofte som muligt. Jo flere tilbud du vil liste, jo flere købere vil kontakte dig. Desuden sendes hvert af dine tilbud i vores daglige nyhedsbrev med de nyeste produkter, så jo mere regelmæssig du er, jo større rækkevidde vil dine tilbud være. Glem heller ikke dine tidligere tilbud, og opdater dem, hver gang noget ændrer sig (dvs. pris, betalingsmuligheder eller minimum for at købe).

3. Forbered gode beskrivelser, tilføj billeder – før en køber besøger din profil, vil han sikkert se nogle af dine tilbud. Derfor bør du bruge et øjeblik på at skabe en god og pålidelig beskrivelse af dit produkt. Indtast alle vigtige oplysninger om engrospartiet, og vær ikke bange for at nævne nogle ufuldkommenheder. Foruden købere af nye varer er der jo også købere, der søger efter brugte, renoverede, uprøvede eller endda beskadigede produkter. Undgå også generelle udsagn i både titlen og beskrivelsen af ​​dit tilbud. Vær specifik og pålidelig, mens du beskriver produkter, brug navnene på mærkerne eller modellerne, giv købere grundlæggende specifikationer for dit lager til salg, påpeg alle vigtige oplysninger (dvs. manglende æsker, ridser eller buler). En god titel og beskrivelse bør også nævne typen af ​​lager til salg, såsom likvidationslager, overskudslager, ex lease produkter osv. En anden vigtig ting er at uploade de autentiske billeder af engrospartiet, når det er muligt. De autentiske billeder ser ikke kun bedre ud, men beviser også, at du faktisk ejer aktien, og det er meget vigtigt for de fleste købere.

4. Tilføj dine tilbud på andre sprog - hvis du kender andre sprog, som understøttes af Merkandi, så bør du oversætte dine tilbud til disse sprog. Dette vil i høj grad øge antallet af potentielle købere til dine produkter. Hvis du ikke kan noget andet sprog, der bruges hos Merkandi, kan du prøve at oversætte dine tilbud ved hjælp af Google, Yandex, Bing eller Yahoo.

For at tilføje et tilbud skal du være PREMIUM-medlem af Merkandi og bekræfte din virksomhed hos os. For at starte bekræftelsen skal du blot uploade de nødvendige dokumenter på din brugers konto eller sende dem via e-mail. Så snart verifikationsproceduren er afsluttet med et positivt resultat, vil du have dine salgsmuligheder aktiveret, og du vil være i stand til at liste tilbud på Merkandi. Husk, at det er en af ​​funktionerne på din konto, så når din brugers konto udløber, har du ikke længere mulighed for at angive produkter på hjemmesiden.

For at tilføje et tilbud skal du først logge ind på din Merkandi-konto. Hvis du allerede er der, skal du blot klikke på knappen "Tilføj tilbud" for at starte. Alternativt skal du bare gå til afsnittet "Mine tilbud". Her finder du altid alle dine tilbud, og for at tilføje et nyt skal du blot klikke på "Tilføj tilbud". Der er følgende trin for at tilføje et nyt tilbud:

1 - Grundlæggende oplysninger

2 - Varighed tid

3 - Bestil

4 - Beskrivelse

5 - Betaling og levering

6 - Billeder

7 - Medier og filer

1. Grundlæggende oplysninger

Det første trin inkluderer de væsentlige oplysninger om dit produkt. Først skal du vælge den korrekte kategori og underkategori for dit engrosparti, en karakter af varerne (nye, brugte, renoverede, beskadigede, ikke-testede, udsalg) og et land, hvor lageret er placeret. Dette afsnit inkluderer også produkt-id (valgfrit, indstillet af dig), EAN, TARIC og mærke.

Alle obligatoriske felter er markeret med * (stjerne).

2. Varighed tid

Indstil varigheden af ​​dit tilbud. Du kan vælge en mulighed fra listen eller indstille din egen dato. Når datoen er passeret, vil dit tilbud ændre sin status til "arkiv". For at genaktivere det, skal du klikke på "Aktiver" på listen med dit tilbud.

3. Bestil

Detaljerede oplysninger om produkterne til salg, herunder minimal ordre, samlet mængde, måleenheder, priser. Vær opmærksom på, at nogle af felterne vil ændre sig for nogle indstillinger (dvs. hvis du indstiller "pris pr. anmodning", vil du ikke være i stand til at udfylde de prisrelaterede felter).

4. Beskrivelse

Her vil du være i stand til at indtaste titel, beskrivelse og nøgleord for dit tilbud. Hvis du gerne vil vise dette tilbud på andre sprog, der er tilgængelige på Merkandi, skal du blot skifte mellem dem øverst på dette trin og derefter indtaste titlen, beskrivelsen og nøgleordene, oversat til de sprog, du vælger. Angiv venligst ikke dit tilbud på andre sprog, hvis du ikke er i stand til at oversætte det til disse sprog. Husk også, at tilbuddet ikke kan indeholde nogen af ​​dine virksomhedsoplysninger. Alle felterne i dette trin er beregnet til information om dit produkt, ikke om din virksomhed.

5. Betaling og levering

Indstil de tilgængelige betalingsmuligheder og leveringsmuligheder for dit tilbud. Selvom disse felter ikke er obligatoriske, bør du udfylde dem, fordi disse er meget vigtige oplysninger for alle potentielle købere. Bare husk, at hvis du allerede har indstillet betalingsmulighederne og leveringsmulighederne i sektionen "Grossistens data", kan du udelade dette trin, fordi købere vil se dine indstillinger derfra.

6. Billeder

Det første billede, du tilføjer, bliver som standard hovedbilledet af dit tilbud. For at ændre den skal du bare flytte den til højre for at erstatte den med en anden. Du kan uploade op til 7 billeder (JPG, JPEG, GIF, PNG-filer, maks. størrelse 3MB)

7. Medier og tilknytning

Du kan tilføje 1 fil som en vedhæftet fil til dit tilbud, dvs. prisliste eller manifest, gemt som PDF, DOC, XDOC, TXT, JPG, JPEG, PNG. max. størrelse 5MB. Du kan også tilføje en url til en videofil fra Youtube eller Vimeo.

Når alle de påkrævede felter er udfyldt, kan du gemme det som et udkast for at indsende det sidst, eller indsende det nu og gå til annonceringsmuligheder.

Du er i stand til at øge præsentationen af ​​dit tilbud ved at vælge følgende annonceringsmuligheder:

Ugens bedste tilbud på Merkandi
Toptilbud på Merkandi
Fremhæv på Merkandis tilbudsliste
Toptilbud i underkategori
Fremhæv i underkategori
Husk, at priserne refererer til én sprogversion af dit tilbud. Selvom dette trin ikke er påkrævet for at tilføje et tilbud, forbedrer annonceringsmulighederne altid tilbuddets synlighed i Merkandi.

Platformen giver dig muligheden for at offentliggøre et ubegrænset antal tilbud. At placere tilbud fra dig giver potentielle kunder mulighed for at gøre sig bekendt med det sortiment, som din grossist tilbyder, og med individuelle produkter og købsbetingelser. Med andre ord er tilføjelse af tilbud en form for reklame: fotoet og beskrivelsen af ​​tilbuddet kan vises på Merkandi-websteder i alle dets sprogversioner (det vil være nødvendigt at oversætte dem) og vække interessen for ikke kun vores brugere, men også folk, der endnu ikke er dem, der har fundet dem. til Merkandi-webstedet ved at søge efter produkttypen. For yderligere at øge sandsynligheden for, at dit tilbud vil vække større interesse, skelnes det korrekt efter at have købt den valgte form for reklame. I dette omfang kan du vælge mellem følgende former for forfremmelse: 

Ugens hit på Merkandi - ifølge vores analyser er dette den mest effektive reklame på Merkandi, der vises i stort format på hjemmesiden i 7 dage. 

Toptilbud i den valgte kategori - en form for at skelne mellem tilbudet (roterende) på sin kategoriside (tilbuddet vises altid før listen over andre tilbud) i en periode på 7 dage. 

Forskel i den valgte kategori - giver dig mulighed for at skelne dit tilbud og udstede tilbudet som det første i den valgte kategori i en periode på 7 dage. 

Forskel på Merkandi - en form for reklame, der adskiller tilbudet med det gule i en given kategori. Aktiv i 7 dage. 

Derudover tilbyder vi på Merkandi-platformen tre promoveringspakker, der betydeligt sparer tid og penge: 

MINI-pakken inkluderer en sondring hos Merkandi og en sondring i en valgt kategori. Du sparer 10% ved at vælge denne indstilling. 
MIDI-pakken - den inkluderer en sondring på Merkandi og et øverste tilbud i den valgte kategori. Ved at vælge denne mulighed sparer du 20%. Det er også den mest valgte pakke af vores kunder. 
MAXI-pakken inkluderer ugens HIT på Merkandi, en sondring på Merkandi og det øverste tilbud i den valgte kategori. Ved at vælge denne mulighed sparer du så meget som 30%. 

De foreslåede pakker er aktive i samme periode som individuelle kampagner købt separat for hvert tilbud. Men det er ikke alt. Kampagnepakker giver dig mulighed for at spare op til 30%, og de penge, der spares på denne måde, kan øges yderligere med yderligere 30% ved at betale for ikke-point. 
Gå hertil for at finde ud af mere: FAQ - Hvad er Merkandi-punkter, og hvad er det til?

Platformen er tilgængelig på mange forskellige sprog. Takket være dette kan hver sælger afgive sit tilbud i mange sprogversioner, men oversættelsessproget skal være kompatibelt med en given sprogversion. 

Manglende korrekt oversættelse kan resultere i blokering af tilbuddet (mere om årsagerne til at blokere tilbud: her). 

Nødvendigheden af ​​at oversætte tilbudene er et spørgsmål om brugbarhed på webstedet og omhu for kvaliteten af ​​hver sprogversion af Merkandis platform. 

Ser man fra købers perspektiv og tager højde for flersprogetheden i Merkandi, i tilfælde af at køberen kun vil se tilbud på polsk, vil han bruge denne sprogversion. Dette oversættes også til ethvert andet sprog, der er tilgængeligt hos os. 

At tage sig af den passende sproglige klassificering og kategorisering af tilbud er en enorm forbedring for potentielle kunder, der over tid i stigende grad sætter pris på vores tilgang til dette problem.

Der er en af reglerne, for tilføjelse af tilbud er behovet for at oversætte dem til et sprog, der er kompatibelt med sprogversionen:https://merkandi.dk/faq/hvorfor-skal-man-oprette-en-forespoergsel-i-et-bestemt-sprog/12

Den oversættelse i overensstemmelse med sprogversionen er nødvendig for at tilbuddet skal være synligt i en given version af Merkandi. Et tilbud oversat til hvert sprog vil helt sikkert give grossisten mulighed for at nå en større gruppe brugere. 

Hvis du ikke kender noget af sprogene, kan du dog bruge de tilgængelige værktøjer på netværket af oversættere. 

Meget ofte er beskrivelser, der er lavet ved hjælp af oversættere, uforståelige og slurvede, hvilket kan fremmedgøre mange potentielle modtagere. Husk derfor, hvis vi allerede bruger oversættere: 

1. for at kontrollere, om den originale oversættelse ikke indeholder nogen fejl, fx skrivefejl - oversætteren må ikke oversætte sådanne ord;
2. at teksten, der er forberedt til en sådan oversættelse, indeholder så få egentlige navne som muligt; 
3. den skal skrives på simpelt sprog og undgå komplicerede sætningsudvidelser; 
4. for at kontrollere, om der er et mellemrum på de rigtige steder, hvis ordene er kombineret, kan oversætteren heller ikke oversætte dem; 
5. for at undgå genveje. oversættere er de bedste til at oversætte engelsksprogede tekster til enhver anden sprogversion, så det er værd at prøve at forberede indholdet af tilbudet på engelsk. 

Mange af os, der ønsker at oversætte et tilbud hurtigt, indtaster hele teksten i oversættelsen. Oversættelsen vil dog være mere nøjagtig, hvis vi ud over ovennævnte retningslinjer oversætter sætning for sætning, især i tilfælde af længere beskrivelser. 

For nemheds skyld opfordrer vi dig til at bruge følgende oversættere:
Google-Translator: https://translate.google.com
Translator Bing: http://www.bing.com/translator
Yandex-Translator : https://translate.yandex.com

Vores observationer viser, at: Med oversættelse til spansk er din bedste indsats Google Translator. For italiensk - Yandex Translator, engelsk også Yandex Translator, selv om det for officielle dokumenter er det bedre at vælge Google Translator, og til fransk og græsk oversættelse, er det værd at bruge Bing Translator.

Når vi er logget ind på webstedet, kan det ske at bemærker vi, at nogle af eller alle tilbudene har status: Spæret. Spørgsmålet opstår straks, hvorfor mit tilbud er blevet spæret?
Her er de 3 hovedårsager:

Tilbudet inkluderer kontaktoplysninger - i overensstemmelse med reglerne for tilføjelse af tilbud i indholdet, fotos og vedhæftede filer er det forbudt at medtage kontaktoplysninger og firmanavn. Det er også forbudt at give personlige data og andre data, der muliggør kontakt vedrørende tilbuddet til ikke-loggede brugere. Du har heller ikke tilladelse til at sætte vandmærker på fotos, der indeholder oplysninger om virksomheden. Det er i strid med vores principper.
Tilbudet er ikke blevet oversat - det er muligt at placere tilbuddet i nogen af de tilgængelige sprogversioner af vores platform. Det er dog nødvendigt at oversætte det til et sprog, der er kompatibelt med den valgte sprogversion.
Tilbuddet er en kopi af et af de tidligere tilbud - det er forbudt at sende duplikat tilbud. Hver af dem skal have en unik titel og beskrivelse. Liste, hvor et lille antal ord i indholdet erstattes som en duplikat, f.eks. ved at tilføje et serienummer til titlen eller tilføje et par ord, der ikke tilføjer noget til beskrivelsen. Det er imod loven at gøre det.

Husk, at dublerede tilbud blokeres øjeblikkeligt. Vi kontakter imidlertid meget ofte hver bruger for at informere dem om fejl, der er foretaget ved tilføjelse af et tilbud, og vi foreslår optimale løsninger. Det skal huskes, at en streng tilgang til emnet af tilbud ikke er i vores interesse, det er en nødvendighed, der skyldes mange interne og eksterne faktorer. Bekvemmelighed og brugervenlighed af vores platform er meget vigtig for Merkandi. Jo mere praktisk dette er for købere, desto flere sælger de tilbudsgivere.

Generelle oplysninger:

1. Salgsmuligheder gives kun til PREMIUM-brugere, som skylder eller repræsenterer registrerede virksomheder og vil sende os deres virksomheders dokumenter til verifikationsprocedure. Salgsmuligheder aktiveres efter bekræftelse af kopier af momsregistreringsbevis (eller anden momsregistreringsattest, hvis du ikke er momsregistreret) og firmaregistreringsattest.

2. Salgsmuligheder gør det muligt for PREMIUM-brugere at liste deres produkter på Merkandi. En adgang til salgsoptionerne er en valgfri funktion på en PREMIUM-konto, og den udløber på udløbsdatoen for PREMIUM-kontoen.

3. I henhold til § 2, punkt 5, i de accepterede vilkår og betingelser er kravet om aktivering af sælgeroptioner udelukket. Merkandi forbeholder sig retten til at udelukke brugeren under registreringen og til enhver tid under abonnementet, især af sikkerhedsmæssige årsager, og uden at angive nogen grund f.eks.

REGLER FOR TILFØJELSE AF SALE TILBUD:
1. Indholdet af tilbud, fotos og vedhæftede filer kan ikke indeholde kontaktoplysninger eller firmanavn. Det er også forbudt at placere personlige data og andre data, der gør det muligt at finde virksomheden på nettet. Vi accepterer heller ikke vandmærker på fotos, der indeholder oplysninger om virksomheden.

2. Vi accepterer kun engrossalgstilbud. Vi forbeholder os ret til at fjerne detailtilbud uden varsel.

3. Vi accepterer ikke tilbud om at sælge kopier og kopier af produkter, især dem, der er beskyttet af varemærker. Vi forbeholder os ret til at fjerne sådanne tilbud uden varsel og forbeholder os ret til at anmode om bevis for ægtheden af varerne.

4. Gruppen af produkter (nye, brugte, beskadigede, mix / retourware, regenereret, stativer) bør kun gives på grundlag af den beskrivelse, der findes på Merkandi-webstedet: https://merkandi.dk/ware

5. Det er muligt at offentliggøre tilbudet i hver af de tilgængelige sprogversioner af Merkandi. I dette tilfælde skal tilbudets indhold oversættes til hvert af de sprog, hvor tilbuddet skal præsenteres.

6. Det er forbudt at sende duplikat tilbud. En duplikat forstås også som et tilføjet tilbud med det samme indhold som det foregående. Sådanne tilbud er blokeret. Ændringer i tilbud skal introduceres ved at redigere dem.

7. Det er forbudt at tilføje købstilbud og tjenester. Købstilbud kan kun offentliggøres i det dedikerede afsnit. Sådanne tilbud slettes uden forudgående varsel.

8.Det er forbudt at offentliggøre:

  • Tilbud relateret til cigaretter og e-cigaretter og tobaksvarer
  • Tilbud relateret til CBD-produkter
  • Tilbud om alkohol
  • Fødevaretilbud, der er forældede eller uegnede til indtagelse.
  • Tilbud på forældede kosmetiske produkter
  • Udbud af skydevåben, ammunition 

9. Merkandi forbeholder sig retten til at ekskludere eller begrænse reklameprodukter, der indeholder grove sprogfejl eller er ringe til information.

10. Kravet om at offentliggøre tilbudet på Merkandi-platformen er udelukket.

11. Merkandi forbeholder sig retten til når som helst at fjerne brugerens tilbud og blokere adgang til sælgers konto af en eller anden grund.

Hver dag hos Merkandi, vores hold af specialister, sørge for salget og populariteten af ​​dine tilbud. Som et resultat får dine tilbud flere besøgende og har endnu større rækkevidde blandt potentielle kunder. Hvad gør vi nøjagtigt, når vi redigerer dine tilbud? Forbedring af titel og beskrivelse - Vi forbedrer indholdet af din fortegnelse til at inkludere flere søgeord, så købere kan finde de produkter, du sælger. Denne handling er også beregnet til at korrekturlæse indholdet med hensyn til stavemåde, grammatik, tekstarrangement osv. Mærkeafslutning - Hvis du sælger mærkevarer, skal mærkefeltet udfyldes. På denne måde vises dit tilbud på listen over tilbud, der indeholder produkter fra specifikke mærker, hvilket øger rækkevidden. Tilføjelse / forbedring af kategorien - en forkert valgt kategori reducerer synligheden af ​​et givet tilbud markant. I tilfælde af tilbud, der indeholder forskellige varer (såkaldt miksta), øger deres rækkevidde ved at tilføje dem til mange kategorier. Du kan tilføje op til 3 kategorier til hvert tilbud! Andre mindre rettelser - f.eks. Manglende brandinformation, ufuldstændige produktinformation, vigtige problemer for købere. Ovenstående ændringer sigter mod at nå det største antal potentielle kunder, øge din virksomheds troværdighed gennem professionelt forberedte tilbud og gøre de varer, du præsenterer af dig, mere attraktive for besøgende. Hvordan genkender jeg tilbud, der er redigeret? På listen over tilbud ved siden af ​​tilbudsstatus (Aktiv, Arkiv, Skitse) ser du et lille M-ikon, hvilket betyder, at tilbudet er redigeret i den sprogversion af den side, du er på. Når du har indtastet tilbuddet og skiftet af individuelle oversættelser, ser du desuden en passende meddelelse ved siden af ​​de sprogversioner, hvor tilbuddet er redigeret. Hvis du vil foretage ændringer i det tilbud, der er redigeret af vores team, skal du kun ændre de vigtigste dele af det og ikke genoprette hele det tidligere indhold. Nogle brugere, når de opdaterer indholdet af deres annoncer, kopierer deres egen skabelon igen, ødelægger vores teams indsats og redaktionelle arbejde og dermed reducerer rækkevidden af ​​deres tilbud. Stol på vores specialister, vi ved meget godt, hvordan man opretter tilbud, der hurtigt genererer salg. Min fortegnelse er ikke redigeret, hvorfor? Vores team modererer tilbudene regelmæssigt, men på grund af deres store antal er vi ikke i stand til at håndtere dem alle. Derfor sker det, at et givet tilbud kun er blevet moderniseret i nogle sprogversioner og ikke i andre. Vi prøver dog løbende at udfylde disse huller. Kan jeg anmode om at redigere mit tilbud? Du kan indsende en sådan anmodning til vores team, vi vil prøve at gøre hvad vi kan for hurtigt at forbedre dit tilbud. Desværre kan vi ikke garantere, at enhver anmodning bliver behandlet. Det ændrer dog ikke det faktum, at vi bestræber os på at håndtere dine tilbud på en pålidelig og professionel måde!

På Merkandi-platformen har alle sælgere mulighed for at promovere deres tilbud. Detaljer om typerne af kampagner, placering på siden, udseende og timing kan findes her:  https://merkandi.dk/faq/kan-man-fremhaeve-sine-produkter-paa-merkandi/8

Kampagner og kampagnepakker kan betales online, ved bankoverførsel eller med point. At vælge at betale med point giver dig meget vigtige fordele:

  •     Op til 30 % besparelse ved køb af kampagner
  •     Øjeblikkelig aktivering af den købte kampagne uden at skulle gennemgå hele online betalingsprocessen

Der er 4 pakker med point til rådighed​:

  • 50 point, en pakke med 5% besparelse
  • 100 point, en pakke med 10% besparelse
  • 200 point, en pakke med 20% besparelse
  • 400 point, en pakke med 30% besparelse

Prisen for køb med point vises ved hver kampagne. Derudover er der to vigtige punkter relateret til punkter, der er værd at nævne:

  • Points har ingen udløbsdato. De forbliver tilgængelige på din konto på ubestemt tid, selvom du fornyer din konto efter dens udløb.
  • Point kan kun bruges til at promovere tilbud med individuelle kampagner og kampagnepakker, de kan ikke bruges til at betale for kontofornyelser, køb af yderligere tjenester mv.
  • Det er ikke muligt at veksle point til kontanter.

Vi opfordrer dig til at benytte dig af pointpakker, fordi de er den billigste og samtidig den mest bekvemme betalingsform til at fremme tilbud på Merkandi. Vælg med omtanke - vælg en pakke med point skræddersyet til dine behov på Merkandi!

Hvad er svarprocenten?

Svarprocenten angiver, hvor mange af de første beskeder fra købere der modtog et svar fra sælgeren. Kun de første beskeder i en ny tråd tages i betragtning. Efterfølgende beskeder i samme samtale påvirker ikke denne indikator.

 

Hvordan beregnes svartid?

Den gennemsnitlige svartid beregnes ud fra sælgerens svar på den første besked i en tråd. Tiden tælles 7 dage om ugen, 24 timer i døgnet. Den sidste besked fra en køber tages ikke i betragtning, medmindre det er deres første besked.

 

Hvad er tidsgrænserne for bestemmelse af svarhastighed?

Tidsgrænserne er offentligt synlige i grossistens profil og er som følger:

Svar hurtigt - op til 6 timer

Svar meget hurtigt - op til 10 timer

Svar hurtigt - op til 24 timer

Svar langsomt - op til 48 timer

Svar meget langsomt - over 48 timer

 

Fra hvilken periode beregnes statistikken?

Alle koefficienter tælles fra de sidste 30 dage.

 

Hvor ofte opdateres statistikken?

Dataene opdateres automatisk en gang hver 24. time.

 

Hvorfor er det vigtigt at holde svarstatistikken på et højt niveau?

Det er afgørende for sælgere at holde svarstatistikken høj. At arbejde med servicekvaliteten opbygger tillid hos købere, opfordrer dem til at kontakte dig og øger chancerne for at gennemføre transaktionen. Købere foretrækker at arbejde med grossister, der svarer hurtigt og regelmæssigt på beskeder - et vigtigt element i beslutningsprocessen og et vellykket salg.


 

Du har brug for hjælp?

Tilmeld dig det GRATIS nyhedsbrev - hold dig opdateret!

Gå ikke glip af daglige informationer om nye produkter og nyheder på Merkandi. For at komme i gang skal du få en rabatkode ved registrering.