FLASH SALEFLASH SALE
-20%
I 1 år TILMELDING og FORNYELSE
kampagner kan ikke kombineres
2 Antal resterende pakker

De bedste aktietilbud fra 150 lande

Over 100 000 tilfredse brugere

Tilbyder billigere med op til 90 startprisen

Direkte kontakt til sælgere og grossister

Hjælp og tip

Populære emner

De grossister, fabrikanter, distributører, der er på udkig efter nye markeder for deres varer, registrerer en PREMIUM-konto på Merkandi-platformen, og efter positiv verificering af deres forretningsaktivitet får de muligheden for at offentliggøre tilbud på overskydende varer, auktioner, slutningen af ​​serien, forbrugerafkast osv. Et meget vigtigt emne, der har en enorm indflydelse på det hurtige salg af varer, er måden at præsentere din virksomhed og varer på Merkandi-platformen. Her er nogle tip, der hjælper sælgere med at nå flere potentielle målgrupper og derfor fremskynde salget:

 

1. En godt beskrevet firmaprofil på Merkandi-platformen - det skal sikres, at grossistprofilen, der er set af indloggede købere på Merkandi, er udfyldt med alle mulige data. Først og fremmest skal det altid indeholde aktuelle kontaktoplysninger. Det tilrådes at angive virksomhedens fulde adresse, muligvis adresse på lageret, adressen på virksomhedens websted, samt oplysninger om kontaktpersoner - navne, fastnet, faxnummer, mobiltelefonnummer, e-mail-adresser, virksomhedens åbningstider, muligvis skype-konti og også det sprog, som en given person kan servicere entreprenøren. Oplysningerne om betalingsbetingelserne og leveringsbetingelserne for varerne er også vigtige - i fanen Min konto - Opbevaringsdata bortset fra virksomhedsdata og kontaktoplysninger, de tilbudte betalingsmetoder og forsendelsesmetode skal angives. I feltet Yderligere oplysninger er det også værd at beskrive din virksomheds profil i nogle få sætninger med angivelse af brancher, produktgrupper og andre værdifulde oplysninger, der kan skelne virksomheden fra andre sælgere.

 

2. Regelmæssig bogføring af tilbud - det anbefales at offentliggøre tilbud på Merkandi regelmæssigt i henhold til den tidsplan, du har fastlagt. Det skal huskes, at de kunder, som vi arbejder med eller vil samarbejde i den nærmeste fremtid, værdsætter udstillere, der jævnligt opdaterer deres sortiment. Det er vanskeligt at sætte en grænse her, men den hyppige tilstedeværelse af en grossist på platformen, som manifesterer sig i form af nye tilbud, resulterer i større interesse fra købere, der informeres om nye produkter på Merkandi gennem det daglige nyhedsbrev. Afhængigt af det tilbudte sortiment - disse skulle være forskellige tilbud på forskellige varer, der offentliggøres i forskellige brancher (selvfølgelig skal industriudvælgelsen være passende til de tilbudte produkter).

 

3. Korrekt præsentation af varerne i reklamen - alt efter princippet kan alt sælges, det behøver kun en dejlig emballage, skal du passe på den detaljerede beskrivelse af de varer, du vil sælge. Det er god praksis at bruge beskrivelser, der er faktiske, specifikke, klare, fejlfri, målorienterede og så objektive som muligt. Hvis vores produkt har mangler, skal du ikke være bange for at beskrive dem - når alt kommer til alt, brugte, returnerede eller renoverede varer når også til en bred gruppe af modtagere, der ofte ser efter produkter med mindre eller større defekter.

 

4. De vigtigste elementer, der udgør en god beskrivelse af tilbuddet, er dets titel og beskrivelse af varerne - de skal formelt og præcist formuleres. I titlen skal du ikke bruge generelle sætninger, som f.eks. Sælge billige eller forhandle nu!, Men specificer nøjagtigt, hvad vi har at sælge, fordi først potentielle kunder, der leder efter et identisk eller lignende produkt, der bruger søgemaskinen på Merkandi-portalen, straks finder vores annonce. Titlerne skal indeholde et par af de vigtigste - der beskriver vores varer - nøgleord, inklusive mærkenavne, oprindelse (fogedauktioner, likviditetsvarer, overskydende varer osv.) Produktbeskrivelsen skal give køberen et rigtigt billede af de varer, vi sælger. Først og fremmest skal du angive fordelene ved produktet / lageret og fordelene ved dets købsbetingelser (f.eks. Yderligere rabatter ved modtagelse af en større mængde, gratis levering inden for EU for ordrer over et givet beløb, muligheden for at sende prøver osv.). I den yderligere del af beskrivelsen er det nødvendigt at nævne eventuelle mangler ved varen (mangel på original emballage, mindre tegn på brug, fremstillingsfejl osv.).

 

5. Billeder af varerne er en meget vigtig komponent i tilbudet - hovedbilledet skal præsentere produktet på den mest attraktive måde som muligt for at tiltrække besøgende til platformen. Det er bedre at udskifte et foto af en grå pap eller en tom palle med et godt foto af udvalgte produkter, der er genstand for tilbudet. I stedet for katalogfotos anbefales det at placere rigtige fotos af artikler, fordi dette yderligere øger annonceens troværdighed.

 

6. Udgivelsestilbud i forskellige sprogversioner - Merkandi-platformen køres på mange sprog. Tilbud i alle sprogversioner er placeret på Google, Yandex, Bing og Yahoo. Hvis sælgeren ønsker at nå så mange potentielle købere som muligt med sit tilbud, bør han placere sine reklamer efter at have introduceret det relevante

Til at offentliggøre sit tilbud på Merkandi, skal man have en konto PREMIUM og derefter placere din virksomheds registreringsdokumenter i kontopanelet eller sende dem pr. Fax eller e-mail til adressen på vores kundeservicekontor, hvor salgsmuligheden, når du har kontrolleret dem, aktiveres. Fra da af, indtil din konto udløber, vil du være i stand til at tilføje et ubegrænset antal tilbud. For at tilføje et tilbud: log ind på Merkandi-webstedet og gå til din konto. I indstillingspanelet på vores konto skal du vælge indstillingen Mine tilbud. Når du har valgt denne mulighed, vises de tilbud, vi tidligere har tilføjet, i administrationspanelet. Vi tilføjer nye tilbud ved hjælp af den blå Tilføj-knap øverst på siden. Selve processen med at tilføje et tilbud består i at udfylde følgende 5 felter:

 

1. Produktinformation;

2. Tilbudets gyldighed;

3. Bestil;

4. Beskrivelse af tilbudet;

5. Betalings- og forsendelsesmetoder

6. Fotos.

7. Medier og vedhæftede filer

Ad.1. Når vi udfylder formularen, giver vi så mange oplysninger som muligt om produktet, fx vælger vi den kategori, underkategori og produktgruppe, som det produkt, vi tilføjer, hører til (nyt, brugt, beskadiget, Mix / retourware, renoveret, afsætningsmulighed) og produktets oprindelsesland (det land, hvor produktet i øjeblikket er er placeret). Denne kategori inkluderer også felter som produkt-ID (intern produktidentifikation), EAN og TARIC-koder eller endda mærket. For at lette søgningen efter tilbud fra potentielle kunder, skal sælgere give så mange detaljerede oplysninger om produktet som muligt. Derfor er alle felter markeret med *, hvilket betyder, at de er obligatoriske felter.

Ad.2. Vi bestemmer den omtrentlige gyldighed af tilbuddet, fx tilbud, der er gyldigt i 30 dage eller tilbud, der er gyldigt indtil ... Efter dette tidspunkt ændrer tilbuddet sin status til arkivering - det vises med de oplysninger, det blev tilføjet for X dage siden. For at gendanne det skal du bare bruge aktiveringsindstillingen på listen over tilbud.

Ad.3. Vi udfylder efterfølgende produktdata, såsom: tilgængelig mængde, minimum ordre, måleenhed, hvor produktet sælges, og prisen. Afhængigt af de valgte værdier ændres præsentationen af felterne (f.eks. Når du vælger Pris, der skal aftales, forsvinder felterne for indtastning af valutaen eller enheden).

Ad.4. Vi udfylder tilbudets titel, indhold og nøgleord. I individuelle faner kan vi udfylde disse felter til individuelle sprog. Husk det ved at vælge f.eks. den polske, tyske og engelske version, indtaster vi navnet / titlen på tilbudet og beskrivelsen på de sprog, der er passende til de valgte sprogversioner, dvs. polsk, tysk og engelsk. Systemet genkender automatisk de sprogversioner, hvor vi ønsker at offentliggøre tilbud, ved at kontrollere udfyldelsen af felter i individuelle faner. Det er også vigtigt, at virksomhedens kontaktoplysninger (såsom telefonnummer, e-mail-adresse, hjemmeside, firmalogo) ikke vises i beskrivelsen og fotos tilføjet af os. I produktbeskrivelsen introducerer vi også nøgleord, der beskriver de tilbudte varer.

Ad.5. I den næste fase af tilføjelse af et tilbud leverer vi oplysninger om de tilgængelige betalingsmetoder, der er accepteret af os (bankoverførsel, kontant, online betalinger), samt de leveringsmetoder, vi tilbyder (personlig afhentning, indenrigsforsendelse, udenlandsk forsendelse). Disse felter er ikke obligatoriske, men husk, at jo flere detaljer om produktet, herunder leverings- og betalingsoplysninger samt fotos, jo større vil interessen for tilbuddet være.

Ad.6 Når vi tilføjer fotos af produkter, husker vi, at den første fil, der er tilføjet, er hovedbilledet, og at tilføjelse af et par fotos i et stort format vil øge attraktiviteten af vores reklame, som igen vil oversætte til et større antal svar!

Ad.7 Hvis produktet er kendt, og du har en video, der viser dets funktion / gennemgang, kan du i feltet Video URL føje adressen til videoen på Youtube eller Vimeo. I produktbeskrivelsen kan du tilføje 1 vedhæftet fil. For eksempel kan det være en tabel med en liste over produkter, vi tilbyder, prislister osv. (tilladte filformater: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maks. størrelse 5MB). Når vi har udfyldt alle de krævede felter, kan vi gemme tilbudet som et udkast (hvis vi ikke ønsker at offentliggøre det endnu, men kun gemme fremskridtene), offentliggøre det på webstedet eller offentliggøre og gå til promoveringsmulighederne, der øger tilbudets synlighed.

Her kan interesserede vælge mellem forskellige former for promovering af tilbudet: - ugens mest interessante tilbud, - de bedste tilbud på Merkandi, - sondring på Merkandi-tilbudslisten - Top tilbud i den valgte kategori - sondring i den valgte kategori.

De givne promoveringsomkostninger er for en sprogversion. At promovere tilbud er ikke obligatorisk, men tilrådeligt, fordi det vil gøre dit tilbud skiller sig ud fra resten.

Platformen giver dig muligheden for at offentliggøre et ubegrænset antal tilbud. At placere tilbud fra dig giver potentielle kunder mulighed for at gøre sig bekendt med det sortiment, som din grossist tilbyder, og med individuelle produkter og købsbetingelser. Med andre ord er tilføjelse af tilbud en form for reklame: fotoet og beskrivelsen af ​​tilbuddet kan vises på Merkandi-websteder i alle dets sprogversioner (det vil være nødvendigt at oversætte dem) og vække interessen for ikke kun vores brugere, men også folk, der endnu ikke er dem, der har fundet dem. til Merkandi-webstedet ved at søge efter produkttypen. For yderligere at øge sandsynligheden for, at dit tilbud vil vække større interesse, skelnes det korrekt efter at have købt den valgte form for reklame. I dette omfang kan du vælge mellem følgende former for forfremmelse: 

Ugens hit på Merkandi - ifølge vores analyser er dette den mest effektive reklame på Merkandi, der vises i stort format på hjemmesiden i 7 dage. 

Toptilbud i den valgte kategori - en form for at skelne mellem tilbudet (roterende) på sin kategoriside (tilbuddet vises altid før listen over andre tilbud) i en periode på 14 dage. 

Forskel i den valgte kategori - giver dig mulighed for at skelne dit tilbud og udstede tilbudet som det første i den valgte kategori i en periode på 14 dage. 

Forskel på Merkandi - en form for reklame, der adskiller tilbudet med det gule i en given kategori. Aktiv i 30 dage. 

Derudover tilbyder vi på Merkandi-platformen tre promoveringspakker, der betydeligt sparer tid og penge: 

MINI-pakken inkluderer en sondring hos Merkandi og en sondring i en valgt kategori. Du sparer 10% ved at vælge denne indstilling. 
MIDI-pakken - den inkluderer en sondring på Merkandi og et øverste tilbud i den valgte kategori. Ved at vælge denne mulighed sparer du 20%. Det er også den mest valgte pakke af vores kunder. 
MAXI-pakken inkluderer ugens HIT på Merkandi, en sondring på Merkandi og det øverste tilbud i den valgte kategori. Ved at vælge denne mulighed sparer du så meget som 30%. 

De foreslåede pakker er aktive i samme periode som individuelle kampagner købt separat for hvert tilbud. Men det er ikke alt. Kampagnepakker giver dig mulighed for at spare op til 30%, og de penge, der spares på denne måde, kan øges yderligere med yderligere 30% ved at betale for ikke-point. 
Gå hertil for at finde ud af mere: https://merkandi.dk/faq/hvad-er-punkter-og-hvordan-kan-de-benyttes/84 FAQ - Hvad er Merkandi-punkter, og hvad er det til?

Platformen er tilgængelig på mange forskellige sprog. Takket være dette kan hver sælger afgive sit tilbud i mange sprogversioner, men oversættelsessproget skal være kompatibelt med en given sprogversion. 

Manglende korrekt oversættelse kan resultere i blokering af tilbuddet (mere om årsagerne til at blokere tilbud: her). 

Nødvendigheden af ​​at oversætte tilbudene er et spørgsmål om brugbarhed på webstedet og omhu for kvaliteten af ​​hver sprogversion af Merkandis platform. 

Ser man fra købers perspektiv og tager højde for flersprogetheden i Merkandi, i tilfælde af at køberen kun vil se tilbud på polsk, vil han bruge denne sprogversion. Dette oversættes også til ethvert andet sprog, der er tilgængeligt hos os. 

At tage sig af den passende sproglige klassificering og kategorisering af tilbud er en enorm forbedring for potentielle kunder, der over tid i stigende grad sætter pris på vores tilgang til dette problem.

Der er en af reglerne, for tilføjelse af tilbud er behovet for at oversætte dem til et sprog, der er kompatibelt med sprogversionen:https://merkandi.dk/faq/hvorfor-skal-man-oprette-en-forespoergsel-i-et-bestemt-sprog/12

Den oversættelse i overensstemmelse med sprogversionen er nødvendig for at tilbuddet skal være synligt i en given version af Merkandi. Et tilbud oversat til hvert sprog vil helt sikkert give grossisten mulighed for at nå en større gruppe brugere. 

Hvis du ikke kender noget af sprogene, kan du dog bruge de tilgængelige værktøjer på netværket af oversættere. 

Meget ofte er beskrivelser, der er lavet ved hjælp af oversættere, uforståelige og slurvede, hvilket kan fremmedgøre mange potentielle modtagere. Husk derfor, hvis vi allerede bruger oversættere: 

1. for at kontrollere, om den originale oversættelse ikke indeholder nogen fejl, fx skrivefejl - oversætteren må ikke oversætte sådanne ord;
2. at teksten, der er forberedt til en sådan oversættelse, indeholder så få egentlige navne som muligt; 
3. den skal skrives på simpelt sprog og undgå komplicerede sætningsudvidelser; 
4. for at kontrollere, om der er et mellemrum på de rigtige steder, hvis ordene er kombineret, kan oversætteren heller ikke oversætte dem; 
5. for at undgå genveje. oversættere er de bedste til at oversætte engelsksprogede tekster til enhver anden sprogversion, så det er værd at prøve at forberede indholdet af tilbudet på engelsk. 

Mange af os, der ønsker at oversætte et tilbud hurtigt, indtaster hele teksten i oversættelsen. Oversættelsen vil dog være mere nøjagtig, hvis vi ud over ovennævnte retningslinjer oversætter sætning for sætning, især i tilfælde af længere beskrivelser. 

For nemheds skyld opfordrer vi dig til at bruge følgende oversættere:
Google-Translator: https://translate.google.com
Translator Bing: http://www.bing.com/translator
Yandex-Translator : https://translate.yandex.com

Vores observationer viser, at: Med oversættelse til spansk er din bedste indsats Google Translator. For italiensk - Yandex Translator, engelsk også Yandex Translator, selv om det for officielle dokumenter er det bedre at vælge Google Translator, og til fransk og græsk oversættelse, er det værd at bruge Bing Translator.

Når vi er logget ind på webstedet, kan det ske at bemærker vi, at nogle af eller alle tilbudene har status: Spæret. Spørgsmålet opstår straks, hvorfor mit tilbud er blevet spæret?
Her er de 3 hovedårsager:

Tilbudet inkluderer kontaktoplysninger - i overensstemmelse med reglerne for tilføjelse af tilbud i indholdet, fotos og vedhæftede filer er det forbudt at medtage kontaktoplysninger og firmanavn. Det er også forbudt at give personlige data og andre data, der muliggør kontakt vedrørende tilbuddet til ikke-loggede brugere. Du har heller ikke tilladelse til at sætte vandmærker på fotos, der indeholder oplysninger om virksomheden. Det er i strid med vores principper.
Tilbudet er ikke blevet oversat - det er muligt at placere tilbuddet i nogen af de tilgængelige sprogversioner af vores platform. Det er dog nødvendigt at oversætte det til et sprog, der er kompatibelt med den valgte sprogversion.
Tilbuddet er en kopi af et af de tidligere tilbud - det er forbudt at sende duplikat tilbud. Hver af dem skal have en unik titel og beskrivelse. Liste, hvor et lille antal ord i indholdet erstattes som en duplikat, f.eks. ved at tilføje et serienummer til titlen eller tilføje et par ord, der ikke tilføjer noget til beskrivelsen. Det er imod loven at gøre det.

Husk, at dublerede tilbud blokeres øjeblikkeligt. Vi kontakter imidlertid meget ofte hver bruger for at informere dem om fejl, der er foretaget ved tilføjelse af et tilbud, og vi foreslår optimale løsninger. Det skal huskes, at en streng tilgang til emnet af tilbud ikke er i vores interesse, det er en nødvendighed, der skyldes mange interne og eksterne faktorer. Bekvemmelighed og brugervenlighed af vores platform er meget vigtig for Merkandi. Jo mere praktisk dette er for købere, desto flere sælger de tilbudsgivere.

FAQ - sælgeren GENEREL INFORMATION:

1. Indstillingen - Sælg, er kun tilgængelig for PREMIUM-brugere, driverende en virksomhed. Det lanceres efter fremsendelse af virksomhedens registreringsdokumenter gratis (kopier af originaldokumenter).
2. Den periode, hvor det er muligt at indsende dine egne tilbud, er tæt knyttet til perioden med adgang til PREMIUM-kontoen.
3. Det er ikke muligt at kræve adgang til muligheden for offentliggørelse af tilbud, fordi Merkandi kan ekskludere kunden under registrering og når som helst i abonnementsperioden, for eksempel af sikkerhedsmæssige årsager og uden at give nogen grund. (I overensstemmelse med 2 s. 5, vilkårene for ordren og generelle vilkår og betingelser accepteret under registrering)

REGLER FOR TILFØJELSE AF SALE TILBUD:
1. Indholdet af tilbud, fotos og vedhæftede filer kan ikke indeholde kontaktoplysninger eller firmanavn. Det er også forbudt at placere personlige data og andre data, der gør det muligt at finde virksomheden på nettet. Vi accepterer heller ikke vandmærker på fotos, der indeholder oplysninger om virksomheden.

2. Vi accepterer kun engrossalgstilbud. Vi forbeholder os ret til at fjerne detailtilbud uden varsel.

3. Vi accepterer ikke tilbud om at sælge kopier og kopier af produkter, især dem, der er beskyttet af varemærker. Vi forbeholder os ret til at fjerne sådanne tilbud uden varsel og forbeholder os ret til at anmode om bevis for ægtheden af varerne.

4. Gruppen af produkter (nye, brugte, beskadigede, mix / retourware, regenereret, stativer) bør kun gives på grundlag af den beskrivelse, der findes på Merkandi-webstedet: https://merkandi.dk/ware

5. Det er muligt at offentliggøre tilbudet i hver af de tilgængelige sprogversioner af Merkandi. I dette tilfælde skal tilbudets indhold oversættes til hvert af de sprog, hvor tilbuddet skal præsenteres.

6. Det er forbudt at sende duplikat tilbud. En duplikat forstås også som et tilføjet tilbud med det samme indhold som det foregående. Sådanne tilbud er blokeret. Ændringer i tilbud skal introduceres ved at redigere dem.

7. Det er forbudt at tilføje købstilbud og tjenester. Købstilbud kan kun offentliggøres i det dedikerede afsnit. Sådanne tilbud slettes uden forudgående varsel.

8.Det er forbudt at offentliggøre:

  • Tilbud relateret til cigaretter og e-cigaretter og tobaksvarer
  • Tilbud relateret til CBD-produkter
  • Tilbud om alkohol
  • Fødevaretilbud, der er forældede eller uegnede til indtagelse.
  • Tilbud på forældede kosmetiske produkter
  • Udbud af skydevåben, ammunition 

9. Merkandi forbeholder sig retten til at ekskludere eller begrænse reklameprodukter, der indeholder grove sprogfejl eller er ringe til information.

10. Kravet om at offentliggøre tilbudet på Merkandi-platformen er udelukket.

11. Merkandi forbeholder sig retten til når som helst at fjerne brugerens tilbud og blokere adgang til sælgers konto af en eller anden grund.

Hver dag hos Merkandi, vores hold af specialister, sørge for salget og populariteten af ​​dine tilbud. Som et resultat får dine tilbud flere besøgende og har endnu større rækkevidde blandt potentielle kunder. Hvad gør vi nøjagtigt, når vi redigerer dine tilbud? Forbedring af titel og beskrivelse - Vi forbedrer indholdet af din fortegnelse til at inkludere flere søgeord, så købere kan finde de produkter, du sælger. Denne handling er også beregnet til at korrekturlæse indholdet med hensyn til stavemåde, grammatik, tekstarrangement osv. Mærkeafslutning - Hvis du sælger mærkevarer, skal mærkefeltet udfyldes. På denne måde vises dit tilbud på listen over tilbud, der indeholder produkter fra specifikke mærker, hvilket øger rækkevidden. Tilføjelse / forbedring af kategorien - en forkert valgt kategori reducerer synligheden af ​​et givet tilbud markant. I tilfælde af tilbud, der indeholder forskellige varer (såkaldt miksta), øger deres rækkevidde ved at tilføje dem til mange kategorier. Du kan tilføje op til 3 kategorier til hvert tilbud! Andre mindre rettelser - f.eks. Manglende brandinformation, ufuldstændige produktinformation, vigtige problemer for købere. Ovenstående ændringer sigter mod at nå det største antal potentielle kunder, øge din virksomheds troværdighed gennem professionelt forberedte tilbud og gøre de varer, du præsenterer af dig, mere attraktive for besøgende. Hvordan genkender jeg tilbud, der er redigeret? På listen over tilbud ved siden af ​​tilbudsstatus (Aktiv, Arkiv, Skitse) ser du et lille M-ikon, hvilket betyder, at tilbudet er redigeret i den sprogversion af den side, du er på. Når du har indtastet tilbuddet og skiftet af individuelle oversættelser, ser du desuden en passende meddelelse ved siden af ​​de sprogversioner, hvor tilbuddet er redigeret. Hvis du vil foretage ændringer i det tilbud, der er redigeret af vores team, skal du kun ændre de vigtigste dele af det og ikke genoprette hele det tidligere indhold. Nogle brugere, når de opdaterer indholdet af deres annoncer, kopierer deres egen skabelon igen, ødelægger vores teams indsats og redaktionelle arbejde og dermed reducerer rækkevidden af ​​deres tilbud. Stol på vores specialister, vi ved meget godt, hvordan man opretter tilbud, der hurtigt genererer salg. Min fortegnelse er ikke redigeret, hvorfor? Vores team modererer tilbudene regelmæssigt, men på grund af deres store antal er vi ikke i stand til at håndtere dem alle. Derfor sker det, at et givet tilbud kun er blevet moderniseret i nogle sprogversioner og ikke i andre. Vi prøver dog løbende at udfylde disse huller. Kan jeg anmode om at redigere mit tilbud? Du kan indsende en sådan anmodning til vores team, vi vil prøve at gøre hvad vi kan for hurtigt at forbedre dit tilbud. Desværre kan vi ikke garantere, at enhver anmodning bliver behandlet. Det ændrer dog ikke det faktum, at vi bestræber os på at håndtere dine tilbud på en pålidelig og professionel måde!

På Merkandi-platformen har alle sælgere mulighed for at promovere deres tilbud. Detaljer om typerne af kampagner, placering på siden, udseende og timing kan findes her:  https://merkandi.dk/faq/kan-man-fremhaeve-sine-produkter-paa-merkandi/8

Kampagner og kampagnepakker kan betales online, ved bankoverførsel eller med point. At vælge at betale med point giver dig meget vigtige fordele:

  •     Op til 30 % besparelse ved køb af kampagner
  •     Øjeblikkelig aktivering af den købte kampagne uden at skulle gennemgå hele online betalingsprocessen

Der er 4 pakker med point til rådighed​:

  • 50 point, en pakke med 5% besparelse
  • 100 point, en pakke med 10% besparelse
  • 200 point, en pakke med 20% besparelse
  • 400 point, en pakke med 30% besparelse

Prisen for køb med point vises ved hver kampagne. Derudover er der to vigtige punkter relateret til punkter, der er værd at nævne:

  • Points har ingen udløbsdato. De forbliver tilgængelige på din konto på ubestemt tid, selvom du fornyer din konto efter dens udløb.
  • Point kan kun bruges til at promovere tilbud med individuelle kampagner og kampagnepakker, de kan ikke bruges til at betale for kontofornyelser, køb af yderligere tjenester mv.
  • Det er ikke muligt at veksle point til kontanter.

Vi opfordrer dig til at benytte dig af pointpakker, fordi de er den billigste og samtidig den mest bekvemme betalingsform til at fremme tilbud på Merkandi. Vælg med omtanke - vælg en pakke med point skræddersyet til dine behov på Merkandi!

Du har brug for hjælp?

Gratis NYHEDSBREV

Daglige underretninger om nye produkter og nyheder på Merkandi.